Abonnementsvilkår - Digitalt abonnement
Gyldig fra 1. januar 2024Generelle informasjon
Zazie.no
Alttabiq Al’Awal FZCO, PO Box 342001, Dubai, UAE
E-mail: support@zazie.no
Innbetaling
Vi aksepterer følgende kort: Visa, Mastercard.
Vi belaster ikke kortgebyrer.
Leveranse
Frakt på Zazie.no er gratis for abonnenter, for ikke-abonnenter koster det 149 kr. Din pakke/pakke leveres med GLS eller PostNord fra vår leverandør (3-10 dager) - Lagervarer sendes til nærmeste pakkebutikk/postkontor (1-3 dager)
Bindingstid
På Zazie.no er de første 7 dagene gratis og etter det er prisen 209 kr per måned. Hvis dette blir sagt opp innen de første 7 dagene, belaster vi ikke abonnementet ditt. Deretter kan abonnementet sies opp når som helst ved slutten av en abonnementsperiode.
Avslutning
Abonnementet fortsetter til det sies opp. Medlemskapet ditt kan sies opp når som helst, abonnementet avsluttes midt i en periode, det stopper først ved slutten av denne perioden – etter det blir du ikke belastet ytterligere. Abonnementet ditt kan kanselleres under "Mitt abonnement" hvis du logger inn - eller på support@zazie.no oppgir ditt ordrenummer og din e-post her.
Misbruk av abonnement
Det er i strid med Zazie.nos generelle handels- og abonnementsbetingelser å omgå vår abonnementskvote ved å opprette nye profiler med forskjellige e-poster eller gjøre påviste stavefeil i e-poster etc. . Vi forbeholder oss derfor retten til å kansellere en bestilling iht Ovenfor.
Prisjustering:
Vi forbeholder oss retten til årlig å regulere prisen på abonnementet etter konsumprisindeksen, uten forvarsel.
Angrerett
Som forbruker har du 14 dagers rett til å si opp abonnementet ditt når du handler hos oss. Angrefristen utløper 14 dager etter den dagen du mottok den første varen. Fristen innebærer at du har 14 dager fra avtaledatoen til å gi beskjed om at du ønsker å si opp. Du kan sende en e-post til support@zazie.no eller bruke standard angreskjema, som du finner nederst i vilkårene.
Refusjon
Hvis du sier opp abonnementet i tide, refunderer vi beløpet som er betalt til deg uten ugrunnet opphold og senest 14 dager fra den dagen vi mottok melding om at du ønsker å si opp avtalen. Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel som du brukte ved kjøpet, med mindre vi har avtalt noe annet.
Hvis det er noe galt med abonnementet
Hvis du ikke er fornøyd med abonnementet, kan du kontakte oss på support@zazie.no. Kjøpslovens mangelregler gjelder ikke for abonnement. Hvorvidt du har 2 års klagerett etter reglene i kjøpsloven avhenger derfor av hva som skal leveres i henhold til abonnementsavtalen, les også mer i våre vilkår.
Varelevering
Ved levering av varer har du klagerett i 24 måneder. Kontakt oss før du sender varen. Hvis klagen din er berettiget, betyr dette at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Du må annonsere innen «rimelig tid» etter at du har oppdaget feilen. Hvis du klager innen to måneder etter at du oppdaget feilen, vil reklamasjonen alltid være rettidig.
Sveip kortet ditt
Hvis du får et nytt kort, vennligst send oss de nye kortopplysningene. Vi sletter selvfølgelig de gamle. Du kan når som helst tilbakekalle din tillatelse til at vi skal trekke et beløp fra kortet ditt. Du kan også protestere mot «uautoriserte belastninger» til din kortleverandør, dog senest 8 uker etter belastningen, med mindre annet fremgår av avtalen din med kortleverandøren.
Personopplysningspolicy
Vi trenger følgende informasjon når du handler hos oss: Navn, adresse, telefonnummer. og e-postadresse. Vi registrerer og videreformidler personopplysningene som er nødvendige for å kunne levere varene til deg. Personopplysningene registreres hos Zazie.no og lagres i fem år, hvoretter opplysningene slettes. Vi samarbeider også med en rekke andre selskaper som lagrer og behandler data. Selskapene behandler kun informasjon på våre vegne og kan ikke bruke den til egne formål. Vi samarbeider kun med databehandlere i EU eller i land som kan gi din informasjon tilstrekkelig beskyttelse. Behandlingsansvarlig på https://zazie.no er Zazie.no. Du har rett til å bli informert om hvilke opplysninger vi behandler om deg. Hvis du mener at informasjonen er unøyaktig, har du rett til å få den rettet. I noen tilfeller er vi forpliktet til å slette dine personopplysninger hvis du ber om det. Det kan f.eks. være hvis dataene dine ikke lenger er nødvendige i forhold til formålet vi skulle bruke dem til. Du kan også kontakte oss dersom du mener at personopplysningene dine behandles i strid med loven. Du kan skrive til oss på: support@zazie.no
Tilgang til klager
Dersom du som forbruker ønsker å klage på kjøpet ditt, må du kontakte support@zazie.no. Hvis vi ikke finner en løsning, kan du sende en klage til:
https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage/finn-ut-om-du-har-grunn-til-a-klage
https://www.forbrukereuropa.no/kontakt-oss/
Handelsbetingelsene ble sist oppdatert 01.01.2024
Standard angreskjema
(Dette skjemaet fylles ut og returneres kun dersom angreretten skal benyttes)
Til:
Zazie.no
Alttabiq Al’Awal FZCO, PO Box 342001, Dubai, UAE
E-mail: support@zazie.no
Jeg informerer herved om at jeg ønsker å benytte angreretten i forbindelse med min kjøpsavtale for følgende varer/tjenester:
__________________________________________________________________________________
Bestilte den: _______________________________
Mottok den: _______________________________
Forbrukerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrukerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrukerens signatur: _________________________________________
Dato: _________________
(bare hvis innholdet i skjemaet er kommunisert på papir)